Thursday, June 19, 2014

Jimba BFF

Khamis, after hantar report. kitaorang bergambar sekeliling kolej macam orang asing.. dah 7 tahun kat kuis ni, Time dah habis study baru nak bergambar sakan.
with husna

lepas habis sesi bergambar dan hantar husna ke ktm. Aku dah am pergi ke tempat kesukaan. hihihi
Ingress, maybe kesukaan aku sebab orang kat situ semua kawan-kawan. mestilah xsabar jumpa kawan2. ye dop? ke aku je? hihihi.

Sampai ingress masa rehat, tapi lepas rehat kami menyebok jugak kat finance. sempat la tolong menolong sikit kan.hihi. suka plak :P

Gambar ni Propa je. hihi

Menyebok kat HR plak

Memang ikut suka hati menyebok kat mana-mana aku rasa menarik.hihi
kesokkannya. jumpa lagi BFF ingress ni. asal jumpa je. Mesti makan. Tempat menarik yg murah boleh guna kad siswa chicken Rice!nyummy!



Lepas makan-makan jalan2 nilai 3, cari hadiah untuk Majlis resepsi Aisyah (my BACC junior)
klu jln-jln kat nilai ni, jangan terus beli je klu rasa murah. sebab ada lagi murah!
aku pun bawak dorang, Kami beli 3 frame Ayat2 Suci alquran, kayu tau! harga RM 30. Jadi sorang Rm10 jelah, puas hati kan.. hihi. 

pas makan kat restoran mee celup yg dibelanja oleh Si Umar paksa rela. Balik terbongkang! penat weh! panaskan cuaca sekarang. Rasa cam gelap dah muka :D

Esokkanye, gerak lah kami pergi kenduri Aisyah di putrajaya.. 
Barakallahulakuma Aisyah & Afif

Lama juga lah dekat kenduri tu, bergambar dengan pengantin tak hengat! siap gagap buat video kiss2 bagai. Balik terbongkang jugak. 3 hari tak duduk diam kat rumah. Tapi xde lah banyak duit habis. Sebab aku tak shoping pun. ada lah dalam RM40 habis 3 hari berjimba2.

Apapun, happy.. sebab dapat tambah koleksi gambar yang memang banyak ni. hihihi

No comments:

Post a Comment